dissabte, 29 de novembre del 2014

Com emprar Movie Maker?

Em dic Agustí Medina i sóc alumne de PTT de Sant Celoni del perfil d'auxiliar de muntatges d'instal·lacions elèctriques, d'aigua i gas. En aquest miniprojecte  us mostraré algunes de les possibilitats del programa Movie Maker, l’editor de vídeo predeterminat de Windows.


Com ho he fet?
El programa Movie Maker és un programa que utilitzo. El primer que vaig haver de fer, va ser pensar en "el que" us volia mostrar. Després vaig decidir explicar-ho en castellà, llengua amb la que em defenc millor.
Per fer l'explicació, és a dir, gravar el vídeo vaig utilitzar el programa Camtasia Studio 8. Aquest programa em va servir per capturar les imatges de la pantalla, per poder poder editar el vídeo i afegir les explicacions. Tot plegat em va donar molta feina, però al final me'n vaig sortir. Finalment, el vaig pujar a Youtube.
Autor: Agustin Medina Galindo.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Una bona escriptura ajuda a una bona comprensió del que voleu compartir!!!