dimarts, 7 d’abril del 2015

Hipermercat Esclat: Caixa central

El passat 4 de febrer vaig tenir l'oportunitat d'estar en formació en la secció de caixa d'Hipermercat Esclat de Sant Celoni.
En aquesta entrada us explicaré tres tasques que vaig poder aprendre relacionades amb la secció:


Taulell de recepció/atenció al client.
És l'espai on s'atén el client, tant per oferir serveis, com per atendre queixes, tals com: tramitar la targeta client, devolució d'algun producte, formalitzar una queixa, bescanviar "punts" per productes..




Retirada i recompte de diners en efectiu
Cada caixa individual pot tenir un màxim de diners en efectiu. Quan el programa informàtic del “TPV” (terminal al punt de venta) detecta que s'ha arribat al màxim, a través d'un missatge en el displey,  ens informa. Aleshores els hem de retirar. Com?..... els col·loquem en un recipient especial que es desplaça per un tub que va directe a la caixa forta. Al final del dia,  es fan els recomptes de les caixes i es comprova que tot quadri. 


Com preparar una comanda?
Cada secció omple una fitxa amb els productes que necessiten i la porten a la caixa central.
La responsable de caixa central tramita la comanda  en el programa informàtic CAS (comanda assistida).
Les mercaderies que no es poden demanar pel programa CAS és demanen per telèfon.
La responsable de caixa central informa a les diferents responsables de les altres seccions que ja a tramitat la comanda i els informa de quin dia arribaran les mercaderies.

Com he fet el mini projecte? 
Per fer el mini projecte, primer de tot, vaig començar a pensar en l'explicació de les tasques bàsiques de la secció de caixa central que ens va explicar l'Ana. Després vaig fer un petit esbós. A continuació, vaig estar pensant en com organitzar el meu treball perquè quedés ben fet, ordenat i redactat. Tot seguit, vaig buscar les imatges per Google. Finalment ho vaig passar en un document Word ,seguint les pautes de com es fa un miniprojecte, i li vaig enviar a l'Ester per correu electrònic.

Autora: Wagih Jikineh Gikineh





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Una bona escriptura ajuda a una bona comprensió del que voleu compartir!!!