divendres, 31 d’octubre del 2014

Màgia o control?

I tu... que en penses?



6 comentaris:

  1. Jo penso que es control , ja que som nosaltres els que tenim que vigila el que pengem a la RED .

    ResponElimina
  2. Jo crec que tot aixo es veritat que la gent fica tota la seva vida en les reds socials i que ho pot veure tot el mon i fins i tot pots tindre molts problemes. Jo crec que no tindriem que ficar totes les nostres coses q son personals.

    ResponElimina
  3. Jo crec que aixo no es pas màgia ja que es veuen els hackers com saben totes les coses de les persones pel que publiquen a les xarxes socials, hem de vigilar molt el que fiquem ja que ho poden fer servir contra nosaltres

    ResponElimina
  4. Jo crec que això es un control que tenen sobre nosaltres!

    ResponElimina
  5. Penso que no és màgia si no control, ja que pengem imatges, posem comentaris i diem massa informació de la nostra vida privada/íntima del que hauriem de dir i això ho pot veure qui sigui utilitzant-ho a favor o en contra de nosaltres.

    ResponElimina
  6. Jo crec que no tindríem que abusar de las xarxes socials penjant tot el que pensem o sens vingui en ganes i molt menys les dades personal, ja que ho pot beure qualsevol.

    ResponElimina

Una bona escriptura ajuda a una bona comprensió del que voleu compartir!!!