divendres, 11 d’abril del 2014

Agraïment a l'empresa Logisfashion

Benvolgut Toni,

Estem molt contents d’haver fet la visita al magatzem de Logisfashion.

Hem pogut veure tots els aspectes de la logística que hem estudiat a l’aula i, també, ens hem pogut fer una molt bona idea de com s’organitza el treball d’un magatzem i les coses més importants que cal tenir en compte.

Hem après molt amb la visita i ens han quedat molt clars els dos conceptes bàsics que cal tenir en compte:

  • La flexibilitat per adaptar-nos a les necessitats de cadascun dels clients 
  • La immediatesa per respondre amb rapidesa les comandes dels clients

A la nostra vida també ens hem de moure amb flexibilitat i immediatesa, tot i que, com ens has dit, a la vida voler aconseguir-ho tot amb immediatesa, també, té els seus perills i fa que no siguem pacients i tinguem dificultats per plantejar-nos reptes a mig termini.

Bé, volem acabar aquesta carta agraint-te les explicacions planeres que ens has fet sobre la logística i la teva proximitat, amabilitat i simpatia.

Aquest consell ens acompanyarà "..el més important a la feina és estimar-te allò que fas"

Moltíssimes gràcies!

3 comentaris:

  1. Em va agradar molt la visita, va ser molt interessant. Vaig arribar una mica tard, però tot i així va ser una visita molt bona, molt ben explicada i vaig aprendre molt. Sabíem com era un magatzem i les seves funcions, però amb la visita, veus molt millor els processos del magatzem i com s'organitzen per fer tot.

    ResponElimina
  2. La visita em va agradar molt, estaba tot clar que és un magatzem, he après molt i estaba tot ben explicat. Moltes gràcies per la vostre atenció

    ResponElimina
  3. La visita em va agradar molt ja que vam poder coneixer bé com era el funcionament de l'empresa i com s'organitzaven.
    Ens ho van explicar molt bé i molt clar, em va resultar interessant i vaig aprendre molts coneixements nous que no coneixia.

    ResponElimina

Una bona escriptura ajuda a una bona comprensió del que voleu compartir!!!