dissabte, 13 de desembre del 2014

Teatre: No em ratllis!!

Dilluns, 1 de desembre a la sala petita de l'Ateneu de Sant Celoni vam poder veure l'obra de teatre No em ratllis! a càrrec de la companyia TeatrAcció.


Va estar fantàstic!! 

El tema, els actors, els companys de butaca... 

Interessant pel tema i el seu enfocament, esquetxos evidents i alhora plegats de matisos, dinàmic i espectacular el treball dels actors... ens va enganxar.

En un moment del "show" fan participar al públic... un voluntari, un voluntari!!! ... A que està guapa la Rocío?


8 comentaris:

  1. Qüestionari.
    1.Que t'aporta aquesta obra de teatre?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta obra et fa veure que has de fer les coses que tu vols i mai fer les coses que agraden als altres.

      Elimina
    2. Aquesta obra de teatre m'ha ensenyat que prendre drogues es dolent a la fí per a tu mateix i el risc que aporta quan és consumeixen.

      Elimina
  2. Aquesta obra de teatre m'aporta que no he de fer les coses per agradar als demés i que he de pensar en les conseqüències abans d'actuar.

    ResponElimina
  3. Aquesta obra de teatre m'ha ensenyat a prendre decisions abans d'actuar ja què si jugues amb les drogues pots acabar malament.

    ResponElimina
  4. Aquest taller m'ha aportat molt bon rotllo en el tema de no prendre drogues i he aprés uns bons consells en cas de que hi hagi un problema amb drogues en una festa.

    ResponElimina

Una bona escriptura ajuda a una bona comprensió del que voleu compartir!!!