dijous, 20 de març del 2014

Col·locació de producte: del magatzem a la botiga

Una de les coses que vam aprendre a Hipermercat Esclat i que us explicaré és el circuit del producte, des de que entra en el magatzem fins que es col·loca a la botiga.

Per poder explicar millor el que vaig aprendre, us he fet un dibuix: 

Els camions arriben amb els productes fins la porta del magatzem o moll de càrrega i descàrrega. Després el mosso de magatzem ,  i a vegades altres treballadors de la botiga, amb un transpalet mecànic, descarrega els productes del camió i els deixa en el magatzem . A continuació, l’encarregat de cada secció , escaneja els codis associats als palés amb el Datalògic  per saber la mercaderia que entra a l’empresa.  Quan cal, l’encarregat de cada secció, va al magatzem a cercar productes per la botiga.
Amb l’ajuda del transpalet manual i amb tranquil·itat desplaça els productes pels passadíssos, fins arribar a la secció on es troba el lineal on els ha de col·locar.
Un cop arriba a lloc, té dos opcions:  pot reposar  el producte (que és quan falta producte) o bé frontejar-l’ho  (que és quan es posa el producte nou al darrera del vell).
Autora: Demou Gikineh.
Coautora: Nerea Mora

7 comentaris:

  1. M’agrada’t molt la teva explicació. Ben organitzat i clar. El dibuix m’encanta!!!

    ResponElimina
  2. Està ben redactat només et falta explicar com has fet el projecta i m'agrada el teu dibuix i s'enten bé.

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt l’explicació i el dibuix del mini projecte. És bastant original, però hi han coses que no entenc molt bé i també falta la guia del mini projecte.

    ResponElimina
  4. Molt ben explicat i organitzat, m'agrada't molt el teu dibuix.

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats Demou i Nerea, heu fet una molt bona feina. Gràcies per donar-nos aquesta grata informació!!

    ResponElimina
  6. És un mini projecte que m’agrada’t molt,es nota que hi has treballat bastant. El dibuix m’agrada’t molt. Moltes felicitats Demou.

    ResponElimina
  7. Jo afegiria que els encarregats de reposició deixen els palets segons la seva destinació, és a dir, els palets amb els productes que es col•loquen a la zona del supermercat van a la part dreta del magatzem i els palets amb productes de la secció de fruiteria, els de la secció de basar i els de la benzinera els col•loquen a la part esquerre del magatzem.

    Tot i així ho has explicat molt bé Demou i el teu dibuix és bastant divertit :D

    ResponElimina

Una bona escriptura ajuda a una bona comprensió del que voleu compartir!!!