dimecres, 12 de març del 2014

Tasques bàsiques que vaig aprendre de la secció de peixateria.

Durant l’estada a Hipermercat Esclat vam aprendre les tasques bàsiques de les diferents seccions del supermercat, i les que explicaré en aquesta entrada són les de Peixateria.

Les tasques bàsiques d’una treballadora de Peixateria són les següents:
  • Canviar el gel del taulell a diari.
  • Col·locar el peix al taulell abans d’obrir al públic.
  • Reposar el peix del taulell, sempre que falti.
  • Reposar els productes de les neveres.
  • Frontejar els productes de les neveres ( posar davant els que abans caduquin.)
  • Retirar els productes de les neveres MOLT propers a la data de caducitat.
  • Retirar el peix en mal estat o embolcalls en mal estat.
  • Preparar les comandes.
  • Atenció al client i vendre els productes.
  • Fer el seguiment de les mermes. (Productes retirats per mal estat o caducitat.)
  • Endreçar els productes que hi sobren a les cambres frigorífiques.
  • Mantenir net el punt de venda i de les neveres.
Autor: Manuel Morón Alpuente

3 comentaris:

  1. El miniprojecte respon a la feina encomanada. Molt bona feina de síntesi!! Felicitats!!

    ResponElimina
  2. Està molt bé! Està molt resumit i això fa que sigui molt fàcil d'entendre'l i no es fa pesat llegir-ho. M'agrada molt.

    ResponElimina
  3. Molt bé Manuel la teva explicació. Quin record!!! amb l` Emi m’ho vaig passar molt bé. La foto m’encanta!!

    ResponElimina

Una bona escriptura ajuda a una bona comprensió del que voleu compartir!!!