dijous, 13 de març del 2014

Les Normes de Seguretat en la secció de peixateria

Les normes de seguretat van dirigides a prevenir riscos que puguin provocar accidents de treball. Són directrius , ordres , instruccions i consignes , que instrueixen el personal que treballen en una empresa sobre els riscos que es poden presentar en el desenvolupament d'una activitat i la forma de prevenir mitjançant actuacions segures.




Com he fet el miniprojecte?
Per fer el mini projecte vaig començar recollint informació sobre les normes de seguretat de la secció de peixateria en el dossier del PTT de la unitat formativa Manipulació de Productes i dels apunts de l'estada a Hipermercat Esclat.
En principi el miniprojecte l’anava a gravar en vídeo però com que el vaig  fer sola, vaig decidir fer-ho en un document de text ja que no hi havia ningú que m’ajudés a gravar.
Després de seleccionar la informació que necessitava vaig cercar per internet imatges relacionades amb el tema, tals com els guants de goma, el davantal de plàstic, les càmeres, un taulell, etc, i les vaig desar a l’ordinador.
Tot seguit vaig buscar per Google alguna definició que fos prou clara per definir que eren les ‘’normes de seguretat’’, encara que vaig tenir que canviar o afegir alguna que altra paraula.
Per començar a fer el mini projecte vaig escriure la definició de ‘’normes de seguretat’’ i tot seguit vaig començar a fer les taules. Vaig fer tres taules diferents per explicar les diferents normes. En la primera taula he posat la informació sobre com ha d’anar vestit i com a de ser la imatge d’un treballador de la secció de peixateria. En la segona taula he posat la informació sobre la conservació del peixos i en la tercera taula he explicat com s’ha de manipular el peix.
Quan vaig acabar de posar la informació i les imatges en les diferents taules, vaig canviar el disseny de cadascuna de les taules per poder-les diferenciar segons el tema.
En acabar en una altra pàgina vaig fer una petita copia de la pagina web del PTT i vaig fer un esborrany de com quedaria el mini projecte en la pagina web. Per fer-ho vaig anar fent captures a la pantalla i després les escapçava i les enganxava en el seu lloc.
Autora: Paola 

8 comentaris:

  1. Felicitas Paola!!! És un treball magnífic. Des de la idea, el procediment de treball i la qualitat dels resultats.

    ResponElimina
  2. Molt bé Paola el teu mini projecte està perfecte no podem afegir res està ben explicat.

    ResponElimina
  3. Un treball molt complert, està molt ben explicat. Felicitats!

    ResponElimina
  4. M'agrada molt el teu miniprojecte, està molt ben redactat i s'entén molt bé. Les taules estàn molt ben fetes.

    ResponElimina
  5. Paola…. Molt ben explicat, s’ha entès perfectament i les imatges estan molt ben fetes .

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats,Paola és un mini projecte molt bo,és nota que has treballat molt i has posat moltes ganes.

    ResponElimina
  7. M'ha agradat molt el teu projecte Paola, esta molt bé. Les taules fan que quedi tot més ordenat, i d'aquesta manera sente'n millor.

    ResponElimina
  8. Per tot el treball i ganes implicat en el teu Mini-Projecte, et felicito! Segueix així Paola!

    ResponElimina

Una bona escriptura ajuda a una bona comprensió del que voleu compartir!!!