dilluns, 5 de maig del 2014

Un dia a l'empresa de pràctiques: Com anar vestits?

Em dic  Demou Gikineh Jawara, sóc de Gambia i fa quatre anys vaig venir a viure a Sant Celoni amb la meva família. Estic fent el  PTT en el perfil d'aux. en vendes, oficina i atenció al públic i en aquests moments estic fent les pràctiques en l'empresa Aros Química en el perfil de reposadora. Les persones que m'ensenyen a l'empresa són l'Ignacio i l'Hugo. També estan en una altra secció de l'empresa la Sahla i l'Usu, ells són els meus companys del PTT.

El meu miniprojecte explica com vaig vestida per anar a les pràctiques.
Primer de tot, abans de començar les  pràctiques, vam fer una reunió de presentació a l'empresa a Sax Sala. Estàvem la Sahla, l'Usu, l'Ester ( tutora ptt)  i  la Carolina (tutora de l'empresa).
Entre d'altres coses, Carolina ens va explicar com hem d’anar a l’empresa de pràctiques, ens va dir que, nosaltres havíem de portar l’identificador del PTT,  uns texans llargs i calçat còmode, també podíem anar amb maquillatge i portar pírcings. L’empresa ens donaria un jersei d’Aros de color per uniformar la imatge.  
Per què el és jersei és groc? 
El jersei de l’uniforme d’Aros potser de diferents colors. El color groc és pels alumnes del PTT perquè els treballadors sàpiguen que estem fent pràctiques. També portem l'identificador del PTT per a què els clients sàpiguen que estem aprenent, és  a dir, que no ho sabem tot.
Per què l'Usu també porta una armilla carbassa?
Els jerseis dels treballadors de les diferents seccions d’Aros tenen diferents colors: vermell, marró i carbassa. El color vermell és el de la secció de ferreteria , el color marró per la secció de fusteria i el color carbassa per la secció de pintura. Per tant, l'Usu està a............. Molt bé!!
Com he fet el Miniprojecte ?
Quan l’Ester ens va proposar fer un miniprojecte sobre l’empresa de pràctiques, ens va dir que els empresaris estaven informats i que podíem demanar-los ajuda. També  que, abans de publicar-lo els hi havíem d'ensenyar.
Primer vaig demanar permís a la Carolina per fer fotos, desprès  vaig  demanar a Sahla  i a Usu per fer la foto. A continuació, vaig ensenyar a la Carolina el treball. Em va dir que estava bé i va afegir algunes coses que em faltaven. Després vaig passar el treball en el Word i al final el vaig enviar l’Ester per correu. 

Autora: Demou Gikineh Jawara

5 comentaris:

  1. Molt bona explicació…i que guapo que surto!! jeje

    ResponElimina
  2. Molt bé Demou, està ben explicat i redactat. Et felicito.

    ResponElimina
  3. Molt bona explicació Demou, Felicitats!

    Una pregunta Demou ...
    El calçat és el mateix en totes les seccions o pots portar el mateix calçat a totes?

    ResponElimina
  4. Està molt bé el treball i la foto és molt bona.

    ResponElimina
  5. Felicitats Demou, molt ben fet!

    I una pregunta, a la fotografia es veu a Sahla i Usu amb els pantalons negres, es obligatori portar-los negres, o es pot portar un altre color de pantalons?

    ResponElimina

Una bona escriptura ajuda a una bona comprensió del que voleu compartir!!!