dimarts, 13 de maig del 2014

Un dia a l'empresa de pràctiques: procés de recepció, entrada i manipulació de mercaderies.

Em dic Paola Gamboa i sóc una alumna del PTT de Sant Celoni del perfil d'auxiliar en vendes, oficina i atenció al públic. En aquesta entrada us explicaré el procés de recepció, entrada i manipulació de mercaderies.
El procés de recepció, entrada i manipulació de mercaderies és el procés que es fa des de l'arribada d'un camió, amb tots els productes que la botiga ha demanat al magatzem de l'empresa o als proveïdors, fins al fet de què un client el compra.
Perquè us feu una idea de com es fa aquest procés, he fet un vídeo on us explico com fa aquest procés la perfumeria GOTTA que és l'empresa on faig les pràctiques del PTT.
Com he fet el mini projecte?
Primer vaig fer un petit guió en un full en brut, i una vegada acabat el guió vaig apuntar allò que sabia sobre el tema del procés de recepció, entrada i manipulació de mercaderies en relació al que fan en la meva empresa de pràctiques, a més també vaig consultar els apunts de la unitat formativa "Preparació de Comandes".
Per que fa a les imatges vaig utilitzar varies estratègies: cercar imatges en Google relacionades amb el tema;  fer alguns dibuixos del material i productes que hi han a l'empresa ( per trencar la seriositat de l'exposició, els vaig infantilitzar) , després els vaig fotografiar i,  per acabar, vaig demanar permís a Cristina Navarro, la meva tutora a l'empresa, per a poder fer fotografies i gravacions en la botiga i així es podria veure en acció algunes tasques.
Un cop vaig tenir el material visual,  vaig gravar un àudio on explicava el procés de recepció, entrada i manipulació de mercaderies. 
Un cop vaig disposar de tot el material,  vaig començar a fer el vídeo amb el programa ‘’Windows Movie Maker’’ ( és un programa de Windows on pots crear el teu propi vídeo, afegint fotos, vídeos, àudio i música) .
Finalment vaig guardar el vídeo de manera que es pogués visualitzar en un ordinador i el vaig enviar per correu a la meva tutora.
Autora: A. Paola Gamboa Guilcamaiga

4 comentaris:

  1. Et felicito Paola, molt bon treball, molt ben fet i felicitats per tot els temps que hi has invertit!! Segueix així!

    ResponElimina
  2. Bon treball, la idea del vídeo es bona!

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats Paola!! M’agrada’t molt el vídeo

    ResponElimina
  4. La idea del vídeo es genial.

    ResponElimina

Una bona escriptura ajuda a una bona comprensió del que voleu compartir!!!